Kızlaar yarın için gün verdi doktorum saat 8 de spinal sezeryana gireceğim inşallah. Endişelerim var ama bu işin sonunda Rabbim inşallah oğluma kavuşturacak. Neden sezeryana gelince de biliyorsunuz az çok normal doğum istiyordum hep ve buna odaklı gittim daha çok pilates topu, yürüyüş, egzersiz, hurma çay vesaire ama olmayınca olmuyor açıklığım hiç yok ve oğlum 2 hafta önden gidiyor. Kilosu da 4200 e dayanmış. Kanala yerleşemiyor olabilir ve kilosu da fazla omzu takılır riske girmeyelim benim tavsiyem dedi. Doktorumda normal doğum odaklı biri kolay sezeryana yönlendirmiyor. Hayırlısını diledim hep Allah tan. Son 2 haftadır da zaten bebeğimin kilosunun farkındaydım o yüzden üzülmedim ama bi burulmadım da değil. Rabbim isteyen, bekleyen herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🏻 Allah hayırlısıyla da bebek bekleyen tüm anne adaylarına tamamına ermeyi nasip etsin. Şimdi tüm heyecanımla yarını bekliyoruz 🤲🏻❤️ Dualarınızı esirgemeyin bizden