Arkdaşlar 15 haftalık hamileyim, daha oncede post acmıstım mide yanmam mid eşişmem hazımsızlık hala devam ediyor zaten ne yesem şişen midem var, suda içince aşırı bunalıyor. Su içmem lazım biliyorum yudum yurum içmeme ramen aşırı mide bulantısı ve ağzıma su geliyor. Sanki okadar doluym ki su içince taşıyor gibi ama aslında normalde ne yersem fazlasını değil daha azını yıyorum Gebelikte. Su içmem su donemde okadar önemliki içemiyorum diye üzülüyorum☹️ Varmı benım gibi olan😭