Serap0634 Merhaba. Daha önce karından açık ameliyat oldum iç kanama yüzünden.. Şimdi 2 hafta sonra sezeryan ile doğum yapıcam.. İkincisi zor oluyor mu ağrısı çok mu.. Bilgi verirseniz çok sevinirim.
Gul_krtt23 Serap0634 canım benım bır arkadaşım üç gün önce ıkıncı çocuğa sezaryen oldu ilk çocukta bu kadr ağrı cekmedımm dedı aşırı agrılarım var baş agrısıda buna dahılmıs .senın korkutmak gıbı olmasın tabı her bünye aynı deıl ama oyle duydum .