Duygu4444 geçmiş olsun canm, ben bu karantinayı anlamıyorum. Apartmanda akrabalrımızda cıktı herkesten sakladılar tesadüfen duyduk milleten gizli saklı dışarı çıkıp durdular denetleyen hiç olmadı alışveriş bile yapmışlar. Köyde yan evde cenaze oldu adamın kızları geldi megerse pozitfmiş cenazeye almazlar diye söylememişler pozitif olduklarını ve karantinada olduklarını denetleyen felan yok, kayınbabangili denetlemeye gelen oluyor mu benim bilidğim 14 gün sonra cıkabiliyorsn tabi bazıları daha uzun süreli cıkmıyormus