Merhaba kızlar bebeğim 1.5 aylık ilk bir ay gaz sorunu çoktu sabsimblex gaz ilacı vermisti doktor kullanmistim ama işe yaradigini pek hissetmedim . 1 ayın sonunda ben biraktim vermeyi biraz iyi gorunce . 2 gun once doktrora gittim kullanmayi biraktim 2 hafta once dedim onu kullan ben sana yazacam dedi. Gunde 45 damladan 60 damlaya cikardi 4 seferde 15 damla olarak . Bende bu ilaci arastirinca o kadar cok kullanildigini gormedim ve bana cok fazla geldi . Bebekte sorun yok dememe ragmen daha da artirmasi canimi sıktı . Bu durumda ne yapmalıyım 2 gündür kullandım ve bebek yine eskisi gibi huysuzlandi . Iyi mi kotu mu anlayamadim .