Merhaba kizlar. Su an 20+2 haftaligim. Bir kac gundur baw agrisindan oluyorum. Nasil kurtula bilirim bu agrilardan? Hic baw agrisi yawamamiwtim. Bazen cildiricagim sanki. Kan deyerlerimi Yeni verdik normal dedi doktor. Bir yandadan da diwim arada agri veriyor. Bawimi duvarlara vurasim geliyorr resmennn🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️