Merhaba anneler ve anne adayları;
ilk gebeliğimin 14+4. Haftasındayım ayaklarım bacaklarım çok şişiyor karnımda 6 aylıkmış gibi bir anda büyüdü 🤷🏻♀️ Tuzlu şeyler pek tüketmiyorum, şimdiye kadar mide bulantısından doğru düzgün beslenemiyordum yeni yeni düzenli yemeye başladım. Kime sorduysam 6. Aydan sonra ayakları şişmeye başlamış.
Aranızda benim gibi ilk aylarda şişkinlik yaşayan var mı? Bende anormal bir durum mu var yaşayan varsa yazsın lütfen 🙏🏻