Doktorumun covıd olduğunu öğrendim 😞 ve doğumu erken bekliyoruz. Zaten stresliyim korkuyorum doğumdan şimdi hepten moralim bozuldu. Kim girecek doğuma napacak nasıl yapacak kafasına göre sezeryan der mi epidural der mi kesi atar mı atmaz huyunu suyunu hiç bilmediğim bi doktor gelecek. Haftaya salı randevuları görünüyor inşallah o zamana kadar doğurmam.