Sulenayir ikili test %100 güvenilir sonuö vermiyor, risk söyleniyor olabilir diyorlar, nifty testi veya amniyosentrz yaptırın diyor doktorlar. Bu süreçler anneyi yıpratan süreçler. Benim doktorum ikili testi yaptırmadan önce burun kemiği varlığı var ve çok düzgün, ense kalınlığı da çok iyi bence yaptırma bu testin güvenirliği düşük boşuna strese girersin dedi. Ben yine de yaptırmak istedim ama sonuç riskli gelseydi amniyosentez veya nifty yaptırır mıydım? Sanmam. Kendinizi eğer varsa down sendromu durumuna alıştırmak isterseniz yaptırın, yoksa amniyosentezle uğraşıp bebeğe zarar verme ihtimali olan şeyleri doktorlar önünüze serer, onca stres cabası.. Durumunuz varsa ikili testi yaptırıp, eğer sonuç riskli gelirse nifty yapmanızı öneririm (2.500-3000 tl arasında bir test)