Selam arkadaşlar. Bugün kontrole gittim sancı açıklık hiç bir şey yok. Bebeğinde suyu azalmış o yüzden yarın yani 40+2de doğumum olucak. Suni sancı ile yapıcaz dedi doktorum. Dualarınıza talibim insallah en kısa sürede doğum hikayemle burda olurum 🙏🙏