Ds18 inşallah öyle bir durum yoktur, çünkü üç haftayı geçti ayaklarındaki kaşıntı başta önemli birşey olabileceğini düşünmedim son günlerde kaşıntı iyice arttı ve bugün de kaşınan ayağımda sanki darbe almış da çürümüş gibi bir ağrı var yere basarken, umarım bebeğim için riskli bir durum yoktur