Meriwa Bebegm42 7 haftalıkken yaptırdım cnm doktoruna git sana olup olmuycagını söyler yardımcı olurlar
Bebegm42 Meriwa tmm cnm çok sağol pazartesi kontrolüm vsr inşallah o zaman kadar idare edeceğiz ağrım çok yok ama çürük baya var