Kızlar merhaba. Iki gün üst üste farklı doktor kontrolüne gittim. Şükürler olsun herşey yolunda. Ama birşey dikkatimi çekti, bebişim çok hareketli. Bildiğiniz fıkır fıkır. Dönüyor tekmeler vb.. bıcır bıcır ama acaba çok mi fazla hareket ediyor. Yani havadan mi nem kapıyorum bilmiyorum. Bir sorun falan yoktur değil mi Kızlar? Bu arada 2 sabahta hiç ekmek yemeden 1 kase çorba içmiştim, hepsi bu. Çikolata falan yememistim