Kızlar bende gebelik şekeri vardı 50 gr yüklemede 158 çıkmıştı diyet verdi uyguladım sonra açlık tokluk bakıldı baya düşmüştü şimdi ona güvenerek yine tatlılara sardım kendimi kontrol edemiyorum diyete uyuyorum ama haftada bi kek pasta vs yiyorum napıcam böyle şuan 28+5 deyiz 31. Haftada kontrole gidicem bidaha açlık tokluk baktırsam mı 😒