Smnrky canım 34 haftalığım ve halen geçiremedim kafayı yeme durumuna geldim artık. Umuyorum ki hamilelikten sonra geçer ve tek tesellim sonbaharın gelmesi havalar bi nebze soğur ve ayaklarım daha az Yanar … buz gibi suyla yıkıyorum epey tutuyorum ki soğuk işlesin diye sonra kuru kalmasın diye zeytinyağı ve krem sürüyorum üstüne ıslak bol çorap giyip yatıyorum eşinin kısa çorabı varsa tavsiye ederim. Bu şekilde biraz daha rahat uyuyorum . Dene bakalım inşallah faydasını görürsün . Görürsen de bana yazarsan sevinirim :))