Taze-anne Kızlar 17 haftalık hamileyim bugün gün boyu sağ kasığım ağrıdı hala da devam ediyor ama günlük hayatımı etkileyecek kadar çok değil sizce normal mi
Sevdaleo Taze-anne Normldir cnm bnmde o haftada 22 haftaya kadar gecmeyen kasik agrim olmustu simdi de ara ara oluyor Bebek buyudukce olur dedi doktrum tabi kanaman olmadigi surece norml yine dokturuna danis ..Ben yatakta dònemiyordum o sekildeydi agrisi..
Sevdaleo Taze-anne Anliyorum seni hmde cok ii bnm ilk gebeligim herseyde tedirgin oluyordum :) simdi alistim herseye norml diyorlar cunku kanama olmadigi surece 😂