Merhaba anneler, Ben dün geceden beri sancılar yaşıyorum. Bugün doktora gittim açılmamın sadece 2 sm olduğunu söyledi. Açılma devam etmeli diye eve döndüm. Kendim istedim hastanede kalmak istemedim. Evde basit yöntemlerle nasıl açılmayı hızlandıra bilirim? doktor akışına bırak dedi kendisi gelince doğum olucak. Normal doğum. Sancılarım da düzensiz. Önerilerinizi bekliyorum 🤲