10+2 gebeliğim mevcut. Dün kontrole gittim maşallah hareket etmesini falan her şeyi gördüm. Bugün 12:40 kahverengi bi akıntım oldu mukus gibi yapışkan koyu biraz renk ama siyah gibi değil. Doktorumla konuştum dinlen istirahat et yorma kendini dedi aktif çalışıyorum bunu biliyor. Akşam eve gidince olursa bana haber ver progestan başlayım seni yönlendiriyim şuan için bi sorun yok takip edelim dedi. Sizce ne yapmalıyım başına gelen var mı ya da gelip ilaç kullanmayan 😒😌 ilk gebeliğim ister istemez tedirgin oluyor insan. Bir şey olacaksa her zaman olur ama yine de