Annem1 Yani öyle çok kısa sürelerde gelmiyor, geldiği zamanda güzel geliyor kitleniyorum Allaaah diye 😂 Henüz dakika tutmadım ama belime & kasıklarıma vuruyor.. Doktor bunların olması normal dedi ama ben yinede korkuyorum ne olur ne olmaz ilk gebeliğim tecrübem yok, sancı geldiğinde ıkınma hissi olmuyor sadece ağrı