Ailede diyabet varsa seninde riskin var demişti doktorum bana, oyüzden ben yaptırıcam. Zaten içirdikleri şeydeki şekerin daha fazlasını başka yiyeceklerden alıyoruz eminim. Risk grubundaysan yaptır bence, yoksa açlık tokluguna devamlı baktırıp takip edebilirsin.