Kızlar ne yapacağımı bilemiyorum artık kafayı yemek üzereyim. 38 haftadayiz plesanta yaşlanması sebebiyle doktorum bebeği almak istiyor. Kilosu 2900 gr simdiye kadar hep normal doğum olarak konuşmuştuk ve plan yapmıştık ancak yarin 8.30da hastahaneye yatış yapılacak doktorum sezeryan mi suni sanci ile normal doğum mu karar ver dedi. Sancı açılma vs hic bir sey yok.Ben çok kararsızım bebeği riske atmak istemiyorum ancak sezeryandan da korkuyorum . Siz olsanız ne yapardınız? Nolur bir fikir verin.