Herkese merhabalar sevgili anne adayları
38+3 haftalık hamileyim. Bugün doktor randevumda çatı muayenesi oldum. Doktorum bana bebeğin kanala henüz yerleşmediğini söyledi, çatım müsait mi peki hocam dediğimde ise yanii çatında biraz basık dedi. Kanala hiç yerleşecek gibi durmuyor %90 sezaryen olursun normal doğurma şansın çok düşük dedi. Perşembe günü sezaryen ile bebeği alalım dedi. Kızlar şimdi buraya bir parentez açacağım. 36. Haftamda plasentanın yavaştan yaşlandığını ve bebeğin kilo artışının yavaş olacağını söylemişti doktorum. Ben o haftadan sonra her gittiğimde kilosunun ne kadar arttığını bunun riskli bir durum olup olmadığını sordum. Doktorumda bana kilo almaya devam ediyor herhangi bir risk yok zaten gebeliğin sonlarına doğru her gebede olur bu senin ki 1-2 hafta erken oldu sadece dedi. Bebeğimin kilosu cuma günü 2900 gramdı. Bugün ise 3087 gram çıktı. Kilo artışı güzel dedi bana bugün. Şimdi gelelim çatı muayenesine, çatı basıklığından Ve başının kanala yerleşmemesinden dolayı perşembe günü alalım derim dedi. Perşembe günü 38+5 oluyorum. Kızlar çocuğun kilo artışı iyiyse neden 39+ ları beklemeyelim ki? Hocam normal olma şansı hiç mi yok dedim, eğer illa beklemek istersen bekleriz ama 40+0 da alırım dedi. Nst ler temiz çıktığı sürece bekleriz sorun yok dedi. Bu iki cümlesi çok tezat değil mi sizce de? Madem nst lerde sorun yok o zaman neden hemen almak istedin ki? Anne karnında 1 gün bile çok önemli değil mi? Kızlar ben sezaryen olmayı kesinlikle reddettiğim için değil, doktorun bana gelişi tavrı öyle değişikti ki, bana deseydi ki 40 a kadar bekleyelim belki yerleşir kanala kafası ama yerleşmezse de yapacak bişey yok sezaryen olursun, ben de derdim ki tamam hocam öyle yapalım. Ama direk 2 gün sonra alalım demesi çocukta hiçbir problem yokken garibime gitti. Birde çatım hiç mi müsait değil dediğimde biraz basıklık var dedi yani bana hiç inandırıcı gelmedi kızlar. Aranızda böyle bir şey yaşayıp normal doğum yapan var mı? Başka bir doktora muayene olmayı düşünüyorum, şu an için aklıma yatan en iyi fikir bu, ama hamileliğimin başından beri gittiğim ve çok sevdiğim doktorumun bu tavrı beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı, çok geçiştiriciydi..