Gebe10 çatlamak birazda genetik ama ne kadar iyi nemlendirirsen hiç Değilse çatlak oluşumu daha az olur ben ilk zamanlarımda hindistan cevizi yağı kullandım açıkcası çok çok ta memnun kalmadım çünkü çok fazla yağlı his bırakıyor daha sonradan bio oil aldım haftalarım ilerlediği için daha güçlü nemlendirme özelliği var diye bundan çok memnunum ön basen ve belimin yanlarında çatlaklık oluşmuştu artık bio oile başladığımda kırmızıydı düzenli kullandığım için mi bilinmez o kırmızılıklar azaldı ve yeni çatlaklarım oluşmadı daha çok şükür ama oluşur illaki daha 32. Haftamdayım. Yağlılık hissine gelirsek eğer mükemmel bişey basenlerime karnıma belimin yanlarına sürüyorum kesinlikle kıyafetim yağlanmıyor ellerimi yıkamıyorum sonrasında yüzüme sürüyorum kalan yağları hem yüzümü yumuşacık yapıyor hem ellerimi mis gibi bir kokusu var