Sltnanne Arkadaşlar Şu an 25 haftalık hamileyim idari izin aldım ama yine de canlı ders yapıyorum Siz nasıl yapıyosunuz?
morusevenanne Sltnanne ay ben de bi gelebilsem o zamana diğer zümremin de bebeği var 8ler bana kaldı mecbur okula gideceğim çok endişeliyim.
Zsahin Sltnanne idari izinliyseniz nasıl yapıyorsunuz ki? Ben kolejde öğretmenim bizde idari izin yok ben çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar çalışacağım, ama siz madem idari izinlisiniz tuhaf olmuş.
Asli0302 Sltnanne idari izinle mazeret izni farklı hocam ki evden yapılıyor olması çok sorun yaratmayacaktır sizin için 32de çalışamaz raporu alırsanız mazeret iznine geçmiş olursunuz ve o haftadan sonra evden de olsa canlı ders vs veremezler
Eyluleda Müdürünüzün ve zümrenizin durumuna ve insiyatifine bağlı, bazı okullarda idari izinlilere canlı ders yaptırmıyorlar.
Sltnanne Anladığım kadarıyla herkesin kendi okul idaresiyle ilgili bir durum. Normalde belki zorunlu değildir ama şu an başka öğretmenleri yok çocuklar geri kalmasın diye yapıyorum ben