Bilinmiyor benim haftam da 38+0 canım, bazen hareketsizlik yaşıyorum, dürtüyorum. Hareket edince rahatlıyor insan. Hafif karnını salla, doktor muayene eder gibi, elinin birini karnına koy, diğer elinle üstüne 2-3 kere vurdur (bir doktor arkadaşım böyle yapmıştı bana☺️) ondan sonra hareket eder. Karnının farklı yerlerine yapabilirsin bunu