Yasanixxxx 24+4 haftalık hamileyim kola görünce dayanamıyorum bir bardak iciyorum gunde bazen 3 bardak falan oluyor ama oda eve kola alındıgında şeker yüklemesi yaptıracahım zararı olurmu???
Nesliyazmazz Yasanixxxx yani genel olarak zararlı bir şey bence hiç içmeyin. Hamile değilken bile insan sağlığı için zararlı bir içecek. Lanet şeyin tadı çok güzel bende seviyorum ama ağzıma sürmüyorum normalde de.
Senakrkmz Yasanixxxx hamilelikte önce asla agzıma sürmezdim hatta dalga geçerdi herkes yemege VS gittimiz de çocuk gibi herşeyin yanına ayran istiyorsun diye. Ama şimdi inanilmaz canım istiyor 😳 alıyorum anca akşam yemeğinde yarım bardak içip nefsimi körlüyorum. 😳😳😳
H1010 Yasanixxxx normalde soğuk soğuk bende çok severim kolayı ama hamile kaldığımdan beri en aza indirdim kola içmeyi. Fakat bugün dayanamadım artık eşimden kola istedim akşam yemeğinde 1 bardak dahi olsa içicem😂🤣
Nesliyazmazz Yasanixxxx şeker yüklemesi kesinlikle yaptırın. Bebek şuan sağlıklı olabilir ama gebelik şekeriniz var ise ve önlem almazsanız ilerde hem sizin hem bebeğinizin sağlığı riske girebilir.
Gizemtgy35 Ah ah bende kolanın yüzüne bakmazdım ama öyle canım istiyor ki ara sıra yarım bardak kaçırıyorum
Yasanixxxx Zararlı oldugunu biliyoruz ama hamileyien okadar degisik şeyler aklıma geliyor durduramıyor um kendimi 😊
Ayseozmenucar Zaten cola zararlı bırde bebekler dogdugunda gaz sıkıntısı cola tuketımı fazla annelerde oluyor.bende nefsımı koreltmek için ortam da bulununca yarım bardagı gecmeden içiyorum