Dlktpl 26+6 haftalık ikiz gebeyim persembe sancım oldu endole basladom sularımız azalmış asırı sısız degıller ama baya azalmıs endolu kestık suan sancım gelır dıue korkuyorum suyu arttırmak ocon neler yapılabılır basına gelen var mı
Aysegulum27_ Dlktpl geçmiş olsun havuç suyu sık iç hergün birde bol su diye biliyorum inşallah birşey olmaz endişe etme 🧿🙏
Dlktpl Aysegulum27_ havuc suyuna basladım cnm dr dedıkı bıkac gune toparlamaya baslar ama ben gene de ıceym dedım sen nasılsın