Seherbektasb elifkrc cnm daha once meaajlasmıstık senle bnde, 19,agustosta vuruldum bugun 14.gun dayanamayıp test yaptım negatif, cıktı acaba, daha, erken mi diye dusunuyorum. Doktor 8 eylulude gel ddı
Aysegulbagca22 Pkoyum çatlatma iğnesi tedavisi görüyordum klomen kullandım tam büyümedi yumurtam 2 gün günde 3 4 tane kuru incir yedim büyüdü kendiliğinden çatladı öylelerle hamile kaldım çok şükür
elifkrc Zynbgvn Sağlıklı devam eden bi sürec mi oluyo onu merak ediyorum bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım korkuyorum biraz
Zynbgvn elifkrc bulantılarım oldu herkeste olduğu gibi, ekstra sıkıntılı şeyler yaşamadım hatta gayet rahat geçiriyorum 🙂 korkmayın stres yapmayın akışına bırakın hareketi azaltmayın aktif olun bol su icin :)
elifkrc Zynbgvn eşim bana evde iş bile yaptırmıyo kızıyo yatıyorum bütün gün acıkcası bende cok eğilip kalkmaktan korkuyorum biraz
Zynbgvn elifkrc dusuk tehlikeniz veya başka problem yoksa hicbirsey olmaz merak etmeyin. Normal yolla gebe kalmakla çatlatma iğnesiyle kalmanın arasında fark yok. Ben hiç yerimde durmadım herhangi bi riskimde yok cok şükür
elifkrc Zynbgvn eşim biraz katı bu konuda evet bende içmek istemem ama hiç olmazsa günde 1 tane içebilsem diye düşünüyorum gündüz cok aklıma gelmiyoda aksamları canım istemeye baslıyo keske biraz mide bulantım olsa da aklıma gelmese diyorum