Genel cevap vereyim sezeryan olmak zorunda kaldım doktor gazabına ugradım para Almak icin hemen mesai dışı doğuma aldı extra para aldı yoksa Birsey yoktu biraz korkuttu öyle olur böyle olur diyerek bende bebeğimin sağlığını düşünerek doğumu kabul ettim sezeryanda 1 hafta asla yatamadım ne sağ ne sola ne sırt üstü oturarak uyumak zorunda kaldım nefret ettim 1 hafta doktoruma bir sürü küfür ettim içimden 1hafta sonra kendimi topladım şimdi rahat hareket edebiliyorum