Merhaba 9+2 deyiz sinüzit ve alerjik rinit sebebiyle antibiyotik kullanıyorum ve hala hicbir degisiklik yok. Sürekli bi tıkanıklık bi bogaz acısı balgam artık iyice yıprandım. 1.5 aydır böyleyim. Sabah aksam deniz suyuyla yıkıyorum . 3 ay bitince hersey gececek tıkanıklık halsizlik bile gidecek diyorlar ama bilmiyorum😔