Aysn6767 valla bebeğimiz iyi olsun da olabiliyormuş ben de başkalarından duyunca asla inanmazdım abartı derdim ama boğazım yırtıla yırtıla katı kusmaya bile yaşadım insan hamileyken kendini tanıyamıyomuş sağlıklı olsunlar da gerisi unutulup gidiyor 🤗