bernabaskaci Kızlar 17+3 deyim ama bundan sonra çok çok arada bulantım vardi ama son 3 gündür kabus gibi surekli midem bulanıyor. Nedendir acaba önemli bişey olabilir mi normal mi?
Bugleemm bernabaskaci ben de 16. Haftamdayım bazen çok iyiysem bazen de kusuyorum günüm günümü tutmuyor bugün mesela çok halsizin ve kusuyorum gece mide ilacı içtiğim halde bir de 🤦🏻♀️ arada böyle ufak tefek bulantılar normaldir diye tahmin ediyorum umarım normaldir 🙄
bernabaskaci Bugleemm hastaneye gidip ilaç falan alsam mı dün gece aglaya aglaya uyuyakalmşm çok siddetli
Bugleemm bernabaskaci prilam kullanmıyor musun canım ? Ben gece yatmadan 2 tane içiyorum rahatlıyorum onsuz bir hayat düşünemiyorum şuan da 1 tane almıştım bi gece ertesi gün öldüm mide bulantısından 🤦🏻♀️ Mide bulantısı ilacı nede istersen doktoruna da danış
sue92 Ben de 17.haftadayım. Sabahları kahvaltı sonrası bulantım oluyo daha çok öğürme oluyo. Önceden yoktu böyle bi şey🙄
Gokmer Ben her gece yatmadan 1 tane prilam içiyorum. Ertesi günüm süper geçiyor.bırak kusmayı öğürmem bile olmuyor. 15. Haftamdayım bende. O ilacı içmezsem yine bulantı kusma başlıyor
Bugleemm bernabaskaci sor canım valla ben de bugün baya bir kötüyüm çıkartıyorum sürekli rabbim yardımcımız olsun vallahi🤦🏻♀️😑