Bebegmhazal İlk gebeliğimde normal tüm anestezi oldum çok rahat geçmişti doğum sürecim. Şimdi de epidurali çok merak ediyorum denemek istiyorum ama hep bel ağrısı baş ağrısı kaliyo diye söylenti var yaşayanlar memnun musunuz önerir misiniz epidurali😊
Sedaamm Bebegmhazal canım epudurel 21 gün önce doğum yaptım ne baş ağrısı ne bel ağrısı çektim hemen toparladım
Smnrky Bebegmhazal çok kişiyle konuştum sanırım bünyeden bünyeye değişiyor tıpkı hamileliği kolay kusmadan vs atlatanlarında olduğu gibi. Yani baş ağrısı bel ağrısı yaşayanda var yaşamayanda. Bende epidural istiyorum ama normal epidural doğum istiyorum inşallah öyle olur 😊