atay işte eve yakınlıgı ve doktorum avantaj olmasa gidilecek yer değil cınarlıya da gitmiştim önceden ama olumsuz sonuclandı gebeliğim🙏🏻neyse sağlıkla kucağımıza alalım da yeterki para ikinci planda diyoruz artık 🤷🏼♀️Onlarda bunu güzel kullanıyorlar😒