symslmz Kızlar şimdi detaylıdan çıktım herseyimiz normal çok şükür ama bebeğe giden sol damarımda çentiklenme varmış coraspin kullan dedi doktor. Bir sene önce sigarayı bırakmıştım ondan kaynaklı dedi. Sizde böyle bişey diyen oldu mu