TEMTEM26 hosbuldum Canım benim 🤗🌸
Ya bende az kaldı o zaman kalp atışını duymaya inşallah 🤭 canım birşey sorayım sende 7/24 saat mi halsizlik bulantı vardı ben bugün uyandığımdan beri çok iyiyim genelde kötü olduğum için biraz korktum bugün niye iyiyim diye sende de oluyordu böyle arada Bi iyiydin yada hep kötüydün bıde benim uykum hiç hiç yok ya gece 2 de 3 de uyuyorum sabah otomatikmen saat 6 da ayaktayım ve gün içi asla uyuyamıyorum