Evet dogru benim doktorum da öyle söyledi tabi ki zararlı bebege zaten bakınca görüyorlar kalbin atısını bide ekstra sadece sizi rahatlatmak için dinletiyorlar ben hiç dinlemediö daha gerek de yok sonucta zararlı. Ki ultrason bile aslnda cocugu eahatsz eden birşey avrupada doguma kdr nerdeyse hiç almıyorlarmiş ultrasona sorunşu gebelikler dısında. Ben de bir kez arka arkaya üç kez girdiö ve cocuk resmen kacıyodu bi o taafa bi bu tarafa tahatsız oldugı cok belliydi