Miniktosbagim 5 gun oldu sezeryan olali kalkınca basima bicak saplanir gibu agri oluyo dayanamıyorum neskafe ictim agri kesici attim gecmedi tavsiyeleriniz neler
Sermec27 Miniktosbagim ben acile gidip iğne yaptırmıştım 2 defa cünkü ne yaptıysam geçmemişti 6 gün cektim galiba rabbşm şifa versin
Ruhane narkozdan oluyor diyorlar Bol bol su iç vuscdun nargozu atsın atamadıgı için başargsı olabiliyor anca idarar atabilirsn