Ben yaptırmıyorum 16. Haftada veya 20.de detaylı görmek ıstıyorum sonuçta o testlerin %100 doğruluk payı yok aldırmayı dusunmedıgım ıcın de yaptırmadım Allah hayırlı evlatlar versin Herkeze 🙏🏽
Yaptırıp en ufak hatada gebelıgımı zehır etmek ıstemedım çünkü, doğru Çıkmaz ve ben de bebegımın sağlığı ıcın yaptırmayacağım şey kalmazdı bu sefer düşük riskim çoğalacaktı Allahım eli ayağı düzgün Sağlıklı bir bebek nasip Etsin herkese 🌷😘 Yaptıranlara saygı duyuyorum , ama ben aldırmayı dusunmedıgım ıcın ne olursa olsun yaptırmadım .