40+1 yani dün Kizlar 12.30 gibi suyum gelmişti buraya yazmıştım sağolsun arkadaşlar cevap yazmıştı hastaneye gittik normalde huyum sabahtan suni sanci ile doğumum başlayacaktı ama kızım kendisi gelmeyi tercih etti 🥰 suyum azar azar geldikten sonra hastaneye gittik yatos verdi doktorum bu arada boyum 1.52 zor olur senin icin sezeryan önerdi ama ben hep normal istiyodum 2 cm de açıklık vardı kendi sancılarım da gelmişti suniye bile raziyken. Akşam 5 6 gibi sancılarım gelmeye başladı ilk on ce yarim saat sonra giderek azaldı yatakta yatamıyodum odada sabah 6 ya kadar yürüdüm arada 5 dk sanci gelmediğinde oturuyorum dinlenme fırsatım oluyodu yoksa artık çok yorulmuştum uyku bastırıyor bi yandan uyumak istiyosun her sanci geldiğinde dua ettim summessebile yesserrah dedim hemşire ağrın çoğalırsa çağır dedi epidural takalım annem agrin fazlalaştı çağıralım dedi ben bekledim iyice çektim sancıları geldiğinde 6 cm olmuştu epidural takıldı 8 cm e kadar belden iğne yapılıyor zor bisey hiç değil onla da 8 cm e kadar ilerleme oldu ve sancıları hissetmiyodum bile en azından biraz yatakta dinlenme fırsatım olmuştu sonra suni bağladılar tam açıklık ve ağrıyla doğum kolay olsun diye orda biraz acı çektim yatakta nst ye bağlı olduğum için kendi sancinda yürüyerek rahatlıyorum çünkü. Iyiki kendi sancim gelmiş dedim çok şükür. Tam açıklık oldu ağrılardan sonra bebeigm çok yukarıdaydı dogumhanede ebe karnıma bastırdı orda biraz bağırmışım ama sonra içimden aktı cıktı minik kızım 💜 dikiş yapıldı ama hic hissetmiyosunuz bile giydirdiler yanımda o an insan ne yapacagini şaşırıyor çok farklı bir his. ALLAH isteyen herkese nasip etsin inşallah sonrasında çok şükür yürüyebildim kızımla ilgilenebildim ilk tercihiniz normal doğum ve epidural olsun bence arkadaşlar sakin korkmayın hic yapılmayacak bisey değil ebe bana aferin çok iyi dayanmışsın dedi ki kendimden bunu hic beklemiyodum. Noy kisaligini dert edenler benim de boyum kisaydi ama çok şükür çok rahat oldu ilk doğum olmasına rağmen. Yüsra kızımın adi adı gibi kolaylıkla geldi yuvamıza 1 eylül masalım 💜 rabbim tüm doğum yapcak arkadaşların yardımcısı olsun sakin korkmayın Allah hiç bir kıla çekemeyeceği yük vermez. İşimiz Allah a Kalmışsa olmuş bilin kızlar biraz devrik cumleler olabilr kusura bakmayın gece uykusuzlugu heyecan amca yazabildim 😊