Gizem59 iyi ki yaptırmışım çünkü rahim ağzı kısalığım olduğunu öğrendim ve erken doğum riskim varmış ilaç kullanmaya başladım. Açıkçası bilmediğim konularda ahkam kesmeyi sevmiyorum. O zaman doktor da dedi hiçbir zararı yok diye. Sonra kendi doktorum da kısalığı takip etmek için alttan baktı, ona göre aksiyon alıyor