Nunus Kizlar insAllah ki 36 haftadayim ve bebeyimin hareketleri azaldi dun birde bugun az hareket ediyor 2 gun oncesine kadar cok iyiydi sizce normalmi?
cagla2241 Nunus Aynı korkuyla bende bugün Nstye girdim. Bir sıkıntı çıkmadı şimdilik. Tedirginlik hissediyorsanız Nstye girin (benimde 37+5)
sedasuzan Biz 29 haftalığız ama bazen bazı hareketleri hissedilmiyo o içerde kımıldıyor ama biz hissetmiyoruz gerçi sizin bebekler daha büyük yeri daralmıştır artk kiloları nasl peki
Nurcn Zynp01 dün gittim daha doktor herşey normal diyor yani bir bebek ne kadar haraketli olur bilmem