Metlem Bugün sağlık ocağında nabzımın hızlı olduğunu söyledi hemşire. 35+4 haftayım geçenlerde eşimde dedi kalbin çok hızlı atıyo diye. Kendim kalp atışlarımı saydım dakikada 105 falan atıyo. Sizinki nasıl acaba? Kansızlığım falan da yok🤷♀️
2020-2020 Metlem hamilelikte nabzı düşük atan var mı? Diye sorsan daha doğru olurdu 😀 ben hamile kaldığımdan beri taşikardi yaşıyorum
Tatlianne_ Metlem benim normal kalp atımim hiç 100 ün altına inmiyor genelde 120 lerde tabi hamilelik olunca dahada yükseliyor o yüzden ilaç kullanıyorum ben