Ben hamile kalmadan genel bi gitmiştim gebelik planlıyorum diye insülin direncim yüksek çıkmıştı hamile kaldığında da illa kilo alacaksın deyip diyete başlattı beni aslında aşırı bi kilom da yok ama şekere dönebilir demişti kilo verdim hamile kaldım ama şuan yine hızlı kilo alıyorum suyumda çok çıktı gebelik şekeri olabilir dedi doktor ayrıntılıda görcez artık