Kızlar bugün 40+2 yim. Dun ve onceki gun sancılarım oldu dahada olmadi, nstde sancim hep var ama. Bugün suni sanci alip acilma olmazsa sezeryan mi olsam? Yoksa biraz daha beklesem mi belki haftasonuna filan kendi sancımla gelir yada suyum gelir? Doktorum bebegin durumu iyi bekleyebilirsin dedi. 40i geçiren varmi dusunceleriniz neler