Dilektrkoglu Kızlar 37+3 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı . Bebeğimin karın çapının bir hafta geri olduğunu söylediler ve yatışimi yaptılar sizce doğum olurmu
Sevilen Dilektrkoglu neden ki benim 3 hafta gerideydi karın cevresi 39. Haftada dogum yaptım 1 hafta gerilik kabul edilebilir bişey dogumu gerektirmez
Dilektrkoglu Sevilen bilmiyorum ki canım sanırım bebek için tehlikeli şuan doğum demediler gözetim altında tutuyorlar