DilekYklmztk Kızlar loreal in amonyaksız boyasını aldım am içeriğinde hamileler kullanır yazmıyor kullanan var mı aranızda ?
aesma ben 16. haftamda kullandım bir sorun yaşamadım kokusu falan rahatsız etmiyor çok hafif 🙂 şuan 23. haftalığım.. 2 hafta sonra tekrar aynı boyayla boyamayı düşünüyorum
Akdeniz Merhaba, ben 20 haftalık hamileyim, hep tereddüt ettim boyamak için. Hangi boya ile yapacağımı bilemedim.