Gebelik şekeri bebek için tehlikeli canım bebeğin kilolu ve şeker hastası olarak doğma ihtimali var bence yaptırmalısın çok kötü bişi değil aç karnına gidiyorsun kan alıyorlar sonra bi içecek veriyorlar onu içiyosun 1 saat sonra gene kan alıyolar ve 1 saat sonra tekrar alıyolar toplam 3 kere kan alınıyor ben yaptırmanı tavsiye ederim