AsliMaY merve5051 benimde programa göre 88 ama sezeryan olacagım için 74. Banada nedense öyle geliyor bu aralar 🥴 agırlaşmayada başladım agrılarım başladı nasıl geçecek bakalım. Allahım hayırlısıyla sağsalim kucagımıza almayı nasip etsin 🙏😍
Doubleline2- Son 1 gun ama sanki iki haftası var içerde 😂 4 gun once nişan gelmişti simdi hersey normale döndü 🤷♀️
Gelecektenbirgun Son 26 gösteriyor ama perşembe bir aksilik çıkmazsa sezaryan günü alacak daha erken olur
Deletedmom417 merve5051 son 38 🙈 önceden zaman hemen geçsin isteyen ben😏 şimdi zaman dursun istiyorum 🤭🤷