Merhaba kızlar bir önceki postumda pelvis kemiğimin ağrısından bahsetmiştim geçen hafta doktora gittim bebeğin kafası ile baskı yaptığını bu yüzden Ağrı olduğunu ve erken Doğum riskinin olduğunu söyledi her şeyi yasakladı çünkü çok ağrım oluyo yürüyemiyorum 22 haftalık hamileyim başına gelen batmı bu süreci nasıl atlattınız ağrılarınız nasıl geçti erken Doğum oldu mu çok korkuyorum 🥺